3 ani mai tarziu

Acum aproape 4 ani in urma scriam pe acest blog primul meu mesaj catre audientza. In acest mic comunicat am scris " avem zilnic 20-25 de ascultatori " la postul de radio care pe atunci purta numele de Radio Nuntamd.com. In prezent, daca e sa cred statisticilor de la Google, Trafic.ro pe de o parte si de la Shoutq.com pe de alta parte, siteul postului nostru de radio e vizitat zilnic de cca 400-450 vizitatori unici iar postul de radio e ascultat instantaneu de cca 150-160 ascultatori concurenti.
Azi mi-a parut amuzant ca in 2007 ne bucuram de 25 de ascultatori:)
Ma intrem daca in 2015 nu o sa rid in hohote de statisticile prezentate azi.
Cert e una Radio Nunta implineste in curind 4 ani de existenta. Inca nu am ajuns la Nunta de Lemn, dar nu e departe ziua .
intre timp ascultati-ne la http://nuntamd.com:9098/listen.pls
si vizitati site-ul la www.RadioNunta.com
Azi am cateva magazine online (Katea.ca, si KateaM.ca un site de stiri si nu mai am nuntamd.com

Comments

Popular posts from this blog

Nunta Extremala

Despre Web Money

De ce ai decis sa te inrolezi in bloggeri???