Cum creezi un post de radio on-line

www.nuntamd.com
 Ca si la toti incepatorii am intilnit si eu multe dificultati in realizarea unui vis.
Nu sunt un adolescent care sta cu capul in nori si viseaza sa ajunga super-star. Sunt realist si de aia am hotarit sa depun un efort si sa aduc visul pe pamant.Poate nu e cea mai buna idee, caci visele tre sa stea acolo sus in ceruri:)
 Oricum. Imi doream mult un post de radio. Unul terestru ...hm:) nu-mi permite buzunarul si atunci am decis ca unul web e o solutie.Shoutcast-ul aici im da solutia cea mai buna.
 Ce facem mai departe. Totul e simplu. Am nevoie si de o pagina web , care mi-ar gazdui si promova postul ...Toti designerii vor pentru asta bani, iar freeweb-urile ma tin strins in colivia lor de aur.Nici un gram de libertate in actiune.
 Unica scapre e cartea si calulatorul.Am invatat Html, CSS, PHP si MySql si ceva Flash in Macromedia. Si apoi o luna de munca zi la zi. Pentru a-mi realiza visul , am fost nevoit sa pretind ca m-am accidentat la serviciu si sa merg pe foaie de boala platita cu 90% din salariul meu. Super....
 Am lucrat asupra site-ului iar din buzunar nu mi-a scazut:)
Pe azi ajunge...am obosit...am avut test la engleza si m-a epuizat:)
  Data viitoare voi continua cu urmatoarele etape care au dus la crearea site-ului si postului de radio on-line NuntaMD.com

Comments

Popular posts from this blog

Nunta Extremala

Despre Web Money

De ce ai decis sa te inrolezi in bloggeri???