De ce ai decis sa te inrolezi in bloggeri???


In cazul meu totul se explica foarte simplu.
Cu cat mai multa activitate pe site-uri care se autopromoveaza pe search engine, cu atat mai tintita este munca mea de promovarea a site-ului de baza www.nuntamd.com
Deci daca cauti bine , ma gasesti pe forum-uri si cu alte pagini NuntaMD pe freewebs-uri. Sunt un novice in domeniu, dar imi reuseste sa-l mentin printre primii 10 la cateva cuvinte cheise pe asa search-uri ca Google si Yahoo. Cei mai multi vizitatori ii am de pe Trafic.ro .Acum muncesc si asupra pietii rusesti.Caci si acolo sunt suficienti moldoveni care ar putea fi interesati in a ne asculta on-line.
Dar uite tot navigand pe net, am observat o tendinta, ca cei mai multi bloggeri o fac din dorinta de a face astfel un ban.Si cu cat mai mult ei povestesc cati bani au facutpe net si de ce instrumente (Tools) s-au folosit,cu atat mai multe hituri au pe link-urile alea si intr-adevar le reuseste probabil sa faca si un ban.Si atunci se gandesc ei, la ce le mai trebuie sa munceasca la un ziar, daca o fac la ei pe blog de minune.Ok...sa fie
Eu nici pana acum nu am adaugat AdSense pe acest blog, dar de azi am decis si de pe site sa le scot.Mai am un bloc de Ad sense, dar nu sunt ale mele, o fac caci mi s-a promis un serviciu gratis, care in mod normal costa bani, dar contra spatiului pentru acel bloc AdSens.
So totusi de ce bloggeri? Crezi ca chiar sunt atatia oameni care au ce spune si nu au unde? Ei bine, cu o categorie ni-am lamurit, o fac pentru bani.
Altii pentru faima,...avem deja si bloggeri de origine din Moldova faimosi...
A da,...am mai descoperit un tipp de bloggeri.Astia sunt studentii de la USM , care in loc de proiect de an, cred eu:), li s-a dat sarcina sa-si creeze cate un blog.Dinnou o sa presupun...dar cred ca sunt toti studenti de la Jurnalistica USM. Daca am ghicit, atunci am o remarca...Sper ca nu toti din ei au ca scop sa devina jurnalisti cu adevarat.Caci in unele cazuri, chiar si noutatile scrise si rescrise in toate sursele media, ei le redau asa, de parca abia s-au invatat a scrie, fara nici un entuziasm . Cu toate ca unele din ele mi-au placut. Le doresc succes si sper sa le reuseasca. La cateva persoane chiar le-am propus sa scrie si pentru site-ul www.nuntamd.com
Deci mai intrati si ..mai vorbim.

Comments

Popular posts from this blog

Nunta Extremala

Despre Web Money