Despre Web Money

SAlut la toti cei care citesc.
Deci despre Monetizarea paginei web sau Web Monetising....
Am facut un surfing de clasa prof pe net si tot ce am inteles e ca visul de a face bani pe net prin adunatul click-urilor sau comisionul de la vinzari poate fi realizat doar prin minciuna,...de fapt ca si multe alte visuri:)
Iar daca planifici sa ai o pagina web sau un portal cu care sa te mandresti si sa zic ca uite asta e realizat cu fortele proprii si se mentine in top datorita iscusintei mele de web-redactor si bla-bla...pai in asa caz nu cred ca reusesti sa faci ceva bani.
Eu desigur am incercat sa pun pe site toate felurile de publicitate ,din alea mai putin agresive, dar nu am vazut nici un rezultat din ele. In afara prietenilor , care in primele zile,pentru incurajare au intrat si au dat cateva click-uri , nu am mai adunat nici un sfantz:)
Asa ca dragi colegi de breasla, desigur ca cu unele exceptii, bani pe net poti face doar prin metodele clasice.Banere la companii concrete si noutati comerciale...Si astia, parca pot fi numiti bani?:) Suficienti sa-ti achiti net-ul cu trefic nelimitat:)
Asa ca succese voua, dar eu raman la nivel de pasionat de net si nici de cum om de afaceri.

Salutari si...mai vorbim

Comments

Popular posts from this blog

Nunta Extremala

De ce ai decis sa te inrolezi in bloggeri???